MyBestie συχνές ερωτήσεις

background image

Περιηγηθείτε στις πιο συχνές ερωτήσεις και βρείτε τις απαντήσεις που ζητάτε.

background image

Αρχικές ερωτήσεις

Αν αγαπάτε τα ζώα και θέλετε να βγάλετε ένα έξτρα εισόδημα, δεν έχετε παρά να μπείτε στην παρέα του mybestie.

Για να γίνετε dog sitter ή walker η διαδικασία είναι πολύ απλή... Ακολουθήστε τα βήματα που εμφανίζονται, πατώντας την επιλογή γίνε sitter, στην αρχική σελίδα.

Κατά την εγγραφή σας στο mybestie απαιτείται απαραιτήτως φωτογραφία της μπροστινής και πίσω όψη της ταυτότητας σας.

Η διαδικασία επαλήθευσης των προσωπικών σας στοιχείων διαρκεί 24 – 48 ώρες.

Για να μπείτε στην παρέα του mybestie χρειάζεται να σέβεστε τους κανόνες της Ελληνικής νομοθεσίας σχετικά με την προστασία των ζώων. (4039/2012, 4253/2014). Να σέβεστε τον τρόπο λειτουργίας της mybestie ΙΚΕ και φυσικά τους ιδιοκτήτες των κατοικιδίων που φιλοξενείτε.

Μπορείτε ταυτόχρονά να είστε και owner & sitter, διασφαλίζοντας πάντα την άριστη ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρετε. Αν το κατικοίδιό σας δεν μπορεί να συμβιώσει μέ άλλα ζώα, συστήνουμε ΑΥΣΤΗΡΩΣ την αποφυγή παροχής της υπηρεσίας φιλοξενίας.

Διαχείριση του λογαριασμού μου

Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία μπορούν να τροποποιηθούν μέσα από την επιλογή Ρυθμίσεις πατώντας επάνω στο εικονίδιο του προφίλ σας.

Σε περίπτωση αλλαγής του τόπου κατοικίας σας, ενημερώστε άμεσα το προφίλ σας. Αν τα στοιχεία σας δεν είναι σωστά ενημερωμένα, παρακαλούμε αποφύγετε οποιαδήποτε συναλλαγή.

Μέσα από το προφίλ sitter μπορείτα να διαχειριστείτε το ημερολόγιο σας.

Μεσά από τις ρυθμίσεις του προφίλ σας,μπορείτε να το απενεργοποιήσετε για όσο διάστημα εσείς επιθυμείτε. Κάνοντας απενεργοποίηση του λογαριασμού σας, το προφίλ σας δεν θα εμφανίζεται στην πλατφόρμα για κανένα χρήστη.

Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, θα σταλεί ταυτόχρονα mail τόσο στον ιδιοκτήτη όσο και σε εσάς, για αμοιβαία αξιολόγηση. Παρόλο που η συμπλήρωση της αξιολόγησης δεν είναι υποχρεωτική σας συστήνουμε την ολοκλήρωσή της. Είναι ο μόνος τρόπος διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών μας.

Πολιτική κρατήσεων & ακυρώσεων

Η κοστολόγηση των υπηρεσιών που προσφέρετε είναι καθαρά προσωπική σας υπόθεση. Το mybestie ορίζει μόνο την κατώτερη τιμή για όλες τις προσφερώμενες υπηρεσίες. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ανάλυση κόστους των υπηρεσιών δείτε *εδώ.

Υπάρχουν δύο τρόποι ειδοποίησης για μια νέα κράτηση, μέσω sms και μέσω email. Μέσα από τις Ρυθμίσεις του προφίλ σας (επιλογή Ενημερώσεις), μπορείτε να ορίσετε τον τρόπο που εσείς επιθυμείτε. Για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών το mybestie προτείνει να έχετε ενεργοποιημένους και τους δύο τρόπους.

• Αν η τροποποίηση αφορά αλλαγή στην ώρα παράδοσης ή παραλαβής του κατοικιδίου, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με το ιδιοκτήτη.
• Σε περίπτωση που η τροποποίηση αφορά αλλάγη στις ημέρες της κράτησης θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με κάποιον εκπροσωπό μας.

Για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρετε, το mybestie προτείνει να φιλοξενείτε μόνο ένα κατοικίδιο. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση όπου ένας ιδιοκτήτης έχει περισσότερα από ένα κατικοίδια.

Αντιμετώπιση προβλημάτων κατά τη διάρκεια της κράτησης

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με το κατοικίδιο που φιλοξενείτε θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να ειδοποιήσετε τον ιδιοκτήτη του. Αν δεν καταφέρετε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί του, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Τρίτο πρόσωπο που σας έχει υποδείξει. Αν και αυτή η προσπάθεια αποβεί άκαρπη, επικοινωνήστε με την ομάδα του mybestie.

Με το όρο έκτακτη ανάγκη ορίζονται ΜΟΝΟ οι περιπτώσεις που η ζωή του κατοικιδίου βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο. Σε τέτοιες καταστάσεις επικοινωνείτε άμεσα με τις συνεργαζόμενες κλινικές, για να λάβετε τις απαραίτητες οδηγίες.

Μια φιλοξενία μπορεί να διακοπεί πρίν τη λήξη της μόνο για λόγους ανωτέρας βίας.

• Σε περίπτωση που μια φιλοξενία διακοπεί λόγω υπαιτιότητας του κατοικιδίου (επικίνδυνη συμπεριφορά) τότε θα πρέπει να ειδοποιηθεί άμεσα τόσο ο ιδιοκτήτης του όσο και η ομάδα του mybestie. Αν ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να κανονίσει την άμεση παραλάβή του, το κατοικίδιο θα μεταφερθεί σε συνεργαζόμενη pension φιλοξενίας ζώων για τις υπολοιπόμενες ημέρες φιλοξενίας.
• Σε περίπτωση που μια φιλοξενία διακοπεί λόγω υπαιτιότητας του sitter τότε θα πρέπει να ειδοποιηθεί άμεσα τόσο ο ιδιοκτήτης του όσο και η ομάδα του mybestie. Η ομάδα του mybestie αναλαμβάνει να βρεί αντικάταστάτη για τις υπολοιπόμενες ημέρες φιλοξενίας.

Πληρωμές & ανάλυση κόστους υπηρεσιών

Ο τρόπος καταβολής των χρημάτων για τις υπηρεσίες που προσφέρετε στο mybestie γίνεται μέσω τραπεζικής μεταφοράς ή μέσω paypal, στους λογαριασμούς που μας έχετε υποδείξει κατα την εγγραφή σας. Θα βρείτε την αμοιβή στον λογαριαμό σας, το επόμενο Σαβ/κο μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.

Αρχικές ερωτήσεις

• Στο mybestie όλοι οι συνεργάτες μας αξιολογούνται, εκπαιδεύονται και ενημερώνονται διαρκώς. Πληρούν όλες τις αυστηρές προϋποθέσεις, ώστε να παρέχεται η καλύτερη δυνατή φροντίδα στο κατικοίδιο σας.
• Στο mybestie ελέγχουμε το ιστορικό και την ποιότητα του χαρακτήρα των συνεργατών μας.
• Όλοι οι νέοι συνεργάτες μας, παρέχουν πληροφορίες και προσωπικά στοιχεία πιστοποίησης της ταυτότητάς τους.
• Σε περίπτώσεις έκτακτης ανάγκης η ομάδα του mybestie φροντίζει για την άμεση παροχή ιατρικής βοήθειας στο κατοικίδιο σας.

Για να εγγραφείτε στο mybestie η διαδικασία είναι πολύ απλή... Ακολουθήστε τα βήματα που εμφανίζονται, πατώντας την επιλογή εγγραφή, στην αρχική σελίδα.

Υπάρχουν δυο τρόποι επικοινωνίας με την ομάδα μας, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@mybestie.gr είτε τηλεφωνικώς στο 2130440102.

Σε περίπτωση όπου κάποιος ιδιοκτήτης θέλει να είναι ταυτόχρονα και sitter, το mybestie του δίνει τη δυνατότητα αυτή. Επειδή όμως πρώταρχικός μας στόχος είναι η διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών, συνιστούμε αυτό να γίνεται ΜΟΝΟ όταν μπορείτε να εγγυηθείτε την ομαλή διεξαγωγή της φιλοξενίας.

Διαχείρηση του λογαριασμού μου

Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία μπορούν να τροποποιηθούν μέσα από την επιλογή Ρυθμίσεις πατώντας επάνω στο εικονίδιο του προφίλ σας.

• Υπάρχει η επιλογή προσθήκη κατικοιδίου μέσα στο προφίλ σας.

Μεσά από τις ρυθμίσεις του προφίλ σας,μπορείτε να το απενεργοποιήσετε για όσο διάστημα εσείς επιθυμείτε. Κάνοντας απενεργοποίηση του λογαριασμού σας, το προφίλ σας δεν θα εμφανίζεται στην πλατφόρμα για κανένα χρήστη.

Πολιτική κρατήσεων και ακυρώσεων

Μέσα από το κουμπί της αναζήτησης στην αρχική σελίδα, μπορείτε να επιλέξετε τον κατάλληλο για εσάς sitter ή walker. Με την χρήση των ειδικά διαμορφωμένων φίλτρων η αναζήτη γίνεται παιχνίδι.

Αφού έχετε καταλήξει στον sitter ή walker που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες, πατήστε στο μεγενθυτικό φακό του για να εμφανιστεί αναλυτικά το προφίλ του. Επιλέξτε ενδιαφέρομαι για να αποστείλετε ένα αίτημα κράτησης.

Άν ο sitter αποδεχθεί το αίτημα σας, θα σας αποσταλεί αυτόματα ειδοποίηση επιβεβαίωσης, είτε μέσω sms είτε μέσω email. Μέσα από τις Ρυθμίσεις του προφίλ σας (επιλογή Ενημερώσεις), μπορείτε να ορίσετε τον τρόπο που εσείς επιθυμείτε να ενημερώνεστε. Για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών το mybestie προτείνει να έχετε ενεργοποιημένους και τους δύο τρόπους.

Η τροποποίηση μιας κράτησης δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί online. Αν επιθυμείτε οποιαδήποτε αλλαγή παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την ομάδα του mybestie.

Η ακύρωση μιας κράτησης δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί online. Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την ομάδα του mybestie.

Σε περίπτωση που μια κράτηση ακυρωθεί με υπαιτιότητα του sitter τότε θα πρέπει να ειδοποιηθεί άμεσα τόσο ο ιδιοκτήτης όσο και η ομάδα του mybestie. Η ομάδα του mybestie αναλαμβάνει να βρεί αντικάταστάτη.

Οταν γίνει η επιβεβαίωση της κράτησης, στο προφίλ του sitter ή walker μπορείτε να βρείτε όλα τα στοιχεία για να επικοινωνήσετε μαζί του.

Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, θα σταλεί ταυτόχρονα mail τόσο στον sitter/walker όσο και σε εσάς, για αμοιβαία αξιολόγηση. Παρόλο που η συμπλήρωση της αξιολόγησης δεν είναι υποχρεωτική σας συστήνουμε την ολοκλήρωσή της. Είναι ο μόνος τρόπος διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών

Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, θα σταλεί ταυτόχρονα mail τόσο στον sitter/walker όσο και σε εσάς, για αμοιβαία αξιολόγηση. Παρόλο που η συμπλήρωση της αξιολόγησης δεν είναι υποχρεωτική σας συστήνουμε την ολοκλήρωσή της. Είναι ο μόνος τρόπος διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών

Αντιμετώπιση προβλημάτων κατά τη διάρκεια της κράτησης

Σε περίπτωση που o sitter αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με το κατοικίδιο σας θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να σας ειδοποιήσει . Αν δεν καταφέρει να έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, θα πρέπει να απευθυνθεί στο Τρίτο πρόσωπο που του έχετε υποδείξει. Αν και αυτή η προσπάθεια αποβεί άκαρπη, θα επικοινωνήσει με την ομάδα του mybestie.

Με το όρο έκτακτη ανάγκη ορίζονται ΜΟΝΟ οι περιπτώσεις που η ζωή του κατοικιδίου βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο. Σε τέτοιες καταστάσεις οι sitters επικοινωνούν άμεσα με τις συνεργαζόμενες κλινικές και λαμβάνουν τις απαραίτητες οδηγίες.

• Σε περίπτωση που μια φιλοξενία διακοπεί λόγω υπαιτιότητας του κατοικιδίου (επικίνδυνη συμπεριφορά) τότε θα ειδοποιηθείτε άμεσα. Αν δεν μπορείτε να κανονίσετε την άμεση παραλάβή του, το κατοικίδιο θα μεταφερθεί σε συνεργαζόμενη pension φιλοξενίας ζώων για τις υπολοιπόμενες ημέρες ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ.
• Σε περίπτωση που μια φιλοξενία διακοπεί λόγω υπαιτιότητας του sitter , θα ειδοποιηθείτε άμεσα. Η ομάδα του mybestie αναλαμβάνει να βρεί αντικάταστάτη για τις υπολοιπόμενες ημέρες φιλοξενίας.

Μέσα από τη φόρμα αξιολόγησης, που θα λάβετε στο email σας μετά το τέλος της κράτησης, μπορείτε να γράψετε τα σχόλια σας. Αν το θεωρείτε αναγκαίο μπορείτε να ενημερώσετε και την ομάδα του mybestie.

Πληρωμές & ανάλυση κόστους υπηρεσιών

Μετά την αποδοχή της κράτησης από τον sitter/walker, θα μεταφερθείτε στη σελίδα πληρωμών για ολοκληρώσετε την κράτηση.

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι: μέσω πιστώτικής/χρεωστικής κάρτας ή μέσω Paypal.

Το ποσοστό παρακράτησης του mybestie ανέρχεται σε 25%.

Η κάθε συναλλαγή μέσω του mybestie επιβαρυνεται με 24% ΦΠΑ.